۱۳۹۰/۳/۲۱

پس این وسط دزد گناهی ندارد!

نمی دانم چه بساطی است توی این جمهوری اسلامی که هر اتفاقی می افتد، همه چیز را ول می کنند و می گردند دنبال مقصر. کلی به این و آن تهمت می زنند و آخر سر هم مقصر پیدا می شود: همانی که نمی تواند از خودش دفاع کند یا در حقش ظلم شده.
همه ی ما سقوط هواپیماهای مختلف را یادمان می آید که مقصرهای آن ها جملگی خلبان هایی بودند که خودشان توی حادثه مرده بودند. بعد از این فاجعه ای که توی خمینی شهر رخ داد، امام جمعه شهر گفته که "این ۱۴ نفری که فقط ۲ نفرشان خانواده بوده اند برای پارتی به شهر ما آمده بودند و با شراب خواری و رقاصی یک عده دیگر را هم تحریک نمودند که باید در جای خودش به این جرایم هم رسیدگی شود." و بعد رییس پلیس شهر هم گفته: "اگر موازین اخلاقی رعایت می شد۱۲تن از اراذل واوباش که ۷ نفر از آنها سابقه دار هستندودر باغ مجاور مشغول شرب خمر بودند وارداین باغ نشده و چنین اتفاقی نمی افتاد!"
یعنی مسئول و مقصر تجاوز، خود آن هایی هستند که بهشان تجاوز می شود!
این وسط یک شب عده ای هم قصد آزار و اذیت یک دختری را توی تهران داشته اند. بعد یک آقایی جلویشان می ایستد. آن ها هم می زنند لت و پارش می کنند. آن وقت یک عده می نویسند که مقصر آن دختری بوده که نصفه شب با لباس ناجور تک و تنها توی خیابان داشته پرسه می زده. دوست عزیز، آقای بزرگوار! این وسط دو نفر مورد تعدی قرار گرفته اند که یکی شان آن رفیق مان بوده و یکی شان هم آن دختر بیچاره. هر دوتایشان هم محق هستند.
یک عده ای رفته اند توی باغ برای خودشان بزنند و برقصند. یک دختری دلش خواسته نصفه شب برود بیرون. آیا رقصیدن و خوش بودن، شب توی خیابان رفتن دلیلی می شود برای اینکه آدم را بگیرند و بهش تجاوز بکنند؟ حجاب چه؟ کشک چه؟ جامعه باید امنیت داشته باشد امام جمعه ی گاگول! ای مجتعد شاد! ای حکومت قزمیت! دخترها بروند توی گونی، چون شما عرضه ندارید امنیت جامعه را برقرار کنید؟ آن وقت چرا توی خیابان های پایین شهر امریکا، هیچ کس جرات ندارد به یک روسپی که با لباس زیر منتظر مشتری کنار خیابان وایستاده دست درازی کند؟

پ.ن:
نمی دانم چرا بعد از خواندن این خبرها به علاوه ی خبر تجاوز به دختر دانشجو توی مشهد، فکر می کنم کار، کار خود این حکومتی هاست. یک عده ارازل و اوباش را ول کرده اند که بروید به هر دختری که حجاب را رعایت نمی کند دست اندازی کنید که ملت بفهمند وقتی می گوییم طرح امنیت اجتماعی، یعنی چه! توی دانشگاه هم به یک دختر تجاوز کنید تا ملت بفهمند وقتی می گوییم طرح تفکیک جنسی، یعنی چه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر